Drömklappen...




Som jag skrev i det här inlägget i somras så var det en pall från Tolix som stod högst upp på önskelistan inför julen. Dock tänkte jag att det var lite som då man var liten och alltid skrev en ponny eller hundvalp längst upp, trots att man visste att det aldrig skulle ske. Men den här gången hade jag fel och i ett stort paket fullt med bubbelplast fanns en svart Tolixpall - Lycka! Förutom den fick jag ett gosigt täcke, ullfilt, glasask från Iittala, gjutjärnsgryta från Le Creuset och en massa andra fina saker! Tack alla snälla för de otroligt fina julklapparna jag/vi fick i år. Känns lite dumt att vara så bortskämd då man är vuxen. : )  Fick ni något extra roligt i julklapp eller blev det bara strumpor och långkalsonger i år?



Bild: Gammal bild från Alvhem

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Vi har faktiskt valt bort julklappar åt oss vuxna. Det är både och faktiskt. Det är kul att få men ibland som att man bara byter pengar. Vi köpte till småpojkarna istället. Vi fick däremot en helt fantastisk (hahaha) ljuslykta ihopknåpad av Viggo. Sofia påpekade så klokt att denna skapelse är den första av förhoppningsvis miljarders hemgjorda grejer vi kommer att få.

2011-01-04 @ 09:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0