Äntligen helg





Oj oj vilken dag, åkte hemifrån 7:30 imorse och kom just hem. Dagen igår såg i stort sett likadan ut men imorgon blir det finbesök från Piteå och sedan bara ett par timmar jobb på kvällen. På söndag blir det sovmorgon och sen verkar det bli loppis med lillasyster. : )

Jag har nu fått information om exakt datum för min examenscermoni, den 14 januari blir det. Det går knappt att förstå att jag faktiskt har knappt 4 månader kvar av min utbildning, men roligt känns det ju såklart! : )  Så nu är det bara att lägga in slutspurten och försöka balansera bollarna enda in i mål.

Om någon känner att de har ca en och en halv tusenlapp som de gärna blir av med så önskar jag mig inför jul och alla kommande födelsedagar en pall från Tolix. ; )  Visst är de fina!? Jag tycker att den är fin i svart, men vill nog helst ha en i klarlackad metall. Alla stolar och pallar från Tolix är handknackade och jag tycker det är fint att den råa industrikänslan syns. Vad står på din önskelista?


Bild: Alvhem

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja tänk, snart är du färdig med plugget! Så skönt och spännande på samma gång!

Hur funkar eg den där examenscermonin? Är den bara för er studenter eller får familj och vänner komma?;)

Ser för övrigt att den äger rum på en fredag.

Vi måste ses ngn dag också, får höras ang det tror jag. Är inne på dag 8 av 10 så snart kanske det finns mer tid till sånt!

Ha en fin söndag

kraaam

2010-09-26 @ 13:48:24
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: A

Ja tyvärr blir jag hemma ikv som du vet, glömt bort hur drygt det är att vara förkyld, tur man inte är sjuk såå ofta!

Ja men måndag och tisdag ser än så länge bra ut, helt ledig på måndag och slutar 12 på tisdag;) Kan höra av mej på måndag?

Kraam!

2010-10-01 @ 19:24:14
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0