Nytt försök

 
 
 
 
 
 
Jaha, någon gång varannan månad, är det kanske så ofta jag orkar blogga numera? Ja så har det nog helt enkelt varit de senaste halvåret. Jobbet har verkligen sugit all energi och det lilla som funnits kvar har jag försökt lägga på mannen i mitt liv, lite lite har blivit över till familj och vänner.
 
Nu har jag nytt jobb, ny energi och tyvärr en ny förkylning på det. För som om inte energibristen var nog så har jag haft problem med bihålorna sedan jul. Men med den nya energin tog jag mig i alla fall i kragen och beställde en tid hos doktorn, så på måndag hoppas jag på underverk (läs piller).
 
Några små vårtecken har ju också börjat kika fram, visst blir man lite glad varje gång man hittar årets första tussilago?
 
Puss på er alla som fortsätter kika in här trots att jag inte ger er lön för mödan, nu ska det bli ändring på det!
 
 
 
Bild: privat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0