Defrost pågår

 
 
 
 
 
Jaha då var det dags för lite ledighet igen. Mitt nya arbete innebär den stora förmånen att få arbeta enligt kontorsavtal. Detta innebär att jag slutar halv 5 varje dag maj-september, att jag får sluta lite tidigare dag före röd dag (idag till exempel) och att jag får vara ledig en del klämdagar (på fredag t.ex.). Det känns ganska lyxigt och välbehövligt efter en mörk och stressig vinter.
 
Den här extra långa helgen blir det inköp av trädgårdsmöbler och ny grill samt invigning av densamme tillsammans med mannen, bror och svåger. Så nu håller vi tummarna för att solen vill kika fram lite, så våra vinterstela kroppar får tina upp riktigt ordentligt!
 
 
Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0