Bara trevligheter

 
 
 
 
Jaha, då var det vardag igen - men vilken härlig ledighet vi har haft. Vi har hunnit med massor och ingenting. Precis som planerat blev det en uppiffning av utelatsen med nya möbler och grill. Vi passade på att grilla två gånger för säkerhets skull... mumsigt var det! Extra trevligt hade vi lördags då våra bröder kom och höll oss sällskap.
 
Igår hade vi en så otroligt skön dag. Jag åkte och tränade med lillebror och då jag kom hem låg vi bara och bläddrade i tidningar och hade det mysigt i vår nya soffa på altanen - mer sånt önskar jag mig i sommar! Sen avslutade vi i och för sig det hela med en ordentlig städning av förrådet, inte så kul, men väldigt skönt att ha det gjort!
 
Nu ska jag ha tre veckor vardag innan jag är långledig igen. Den här veckan kommer nog bara att springa förbi misstänker jag - har massor att göra på jobbet men också en hel del trevligheter som dyker upp under veckan. Den kombinationen brukar göra att det liksom bara hux flux har gått en hel vecka! :) 
 
 
 
Bild: privat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0