Långhelg

 
 
 
 
Ja, jag måste ju också få visa upp lite fina vita tulpaner som resten av blogg-Sverige. Men visst är det härligt med lite "vårtecken". Förra veckan droppade det härligt från taket på jobbet. Nu tror jag dock att det dröjer ett par veckor till innan vi får höra det härliga ljudet igen.
 
 
Nu tar jag minsann helg, ska bli riktigt skönt med långhelg efter att ha jobbat 6 dagar förra veckan. Men den här veckan har faktiskt varit lite lyxig. Ungdomarna har ju sportlov, så vi har passat på att ha lite trevliga aktiviteter. I tisdags hade vi olika former av fysiska aktiviteter (gym, funktionell träning och handboll mm.), i fyra timmar - behöver jag säga att jag fortfarande har träningvärk?
 
 
Jag börjar se ljuset i tunneln på jobbfronten. Efter att ha funderat och grubblat kring vad som ska hända med min tjänst sedan oktober - börjar vi nu närma oss det magiska datumet 1 april, då allt måste vara klart. Förhoppningsvis vet jag i slutet av nästa vecka hur min framtida arbetssituation kommer att se ut - så håll tummar och tår för att det löser sig på bästa sätt nu!
 
 
Ha en fin fredag och en härlig helg!
 
 
 
Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummarna att det löser sig med jobbet nu så det lugnar ner sig lite för dig! Förhoppningsvis! :-)

2013-03-11 @ 09:06:45
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0