Mer sommar







Vilken otroligt grå och trist höst det är, tror jag kan räkna mornarna jag vaknat och det varit sol ute på bara en hand! Som tur är var det ju en underbar sommar som vi nu får leva på framöver. Här kommer lite fler bilder, bland annat från vår förlovning. Det var den 28 juli som Samuel friade och vad jag svarade kan ni ju se! :)

För övrigt är det lite kaos just nu, i tisdags bestämde sig nämligen vår Toyota att "nu får det vara nog" och står nu på en verkstad i väntan på domen på måndag. Detta hade kanske inte varit någon kris om det inte varit så att jag inte tar mig hem från jobbet då jag jobbar kvällstid på grund av för dåliga bussförbindelser. Som tur är har jag ju en fantastisk familj och både mamma och pappa och min underbara mormor ställer upp och lånar ut bil. Håll tummarna för oss på måndag, är inte sugen på att köpa ny bil!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis Johanna, så roligt att ni har förlovat er! Hoppas bilen kommer igång igen så blir det ännu bättre. Tänker på dig då och då, kram från mig!

2011-09-25 @ 10:57:49
Postat av: Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg

2011-10-20 @ 09:20:57
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0