Perfektion!





Till den här lägenheten på Götagatan i Stockholm skulle jag kunna flytta in och känna mig som hemma! Kort sagt skulle man kunna säga att den är en mycket bra sammanfattning på alla inspirationsbilder, som ligger sparade i mappar på den här datorn! : ) Inte så konstigt kanske då det är min absoluta favoristylist och en av mina favoritbloggare som ska sälja sin lägenhet, Lotta Agaton (- detta visste jag dock inte då jag först hittade den på Hemnet.)



Vi planerar som bäst för att göra om vårt kök, vita luckor är redan bestämt och förmodligen en ny fyrkantig ho och ny blandare. Bänkskivan hade vi tänkt köpa i svart, men efter att ha sett detta kök lutar det nu åt en vit. Är det välldans opraktiskt måntro?



Älskar det här soffbordet, vi är ute efter ett nytt och jag har pratat om en runt i vitt. Här tror jag dock att sambon blir svår att övertala! : )



Ja vad säger man, jag letar djuuupt i mina fickor efter 6 miljoner just nu, men fickorna tycks vara tomma. Men man kan ju alltid titta och inspireras, eller hur!? : )

Kommentarer
Postat av: LissenTo

Underbart smakfullt hem, så genomtänkt men samtidigt personligt.



Undrar också om vit bänkskiva är opraktisk, vore intressant att veta.



Må så gott. //Lissen

2011-03-10 @ 21:25:21
URL: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0