Sovmorgon





Så var den första jobbhelgen för året gjord. Det har varit en mycket lugn helg, märks att ungdomarna fortfarande har jullov. Även på hemmafronten har helgen varit lugn. Har fikat med några klasskamrater i eftermiddag och hunnit shoppa nödvändigheter som strumpbyxor till examensfesten.

Imorgon funderar jag på att åka på Plantagen och inhandla lite krukväxter. Nu börjar de sista julblommorna ha blommat ut och vi har riktigt ont om växter att ersätta dem med. Dessutom fick vi ett presentkort på 100kr då vi köpte granen där, så det är ju bra att passa på! Måste bara övertala Samuel om att det vore ett trevligt sätt att spendera söndagen på. : )  Imorgonkväll kommer familjen förbi och jag och mamma ska passa på att planera lite inför examensdagen. Ska få lite hjälp med maten också som tur är, för jag känner verkligen att jag är ute i sista minuten.

Jag känner mig så slö nu för tiden. Har spenderat sista veckorna med lååånga sovmornar och vi har legat och dragit oss i sängen alldeles för länge. Detta skulle kunna bero på de galet sköna och fluffiga täckena som vi fick i julas, de är helt underbara! Sovmorgon var skönt de första dagarna, men jag blir så seg. Så nu är det skärpning, ska försöka ställa väckarklockan tidigt imorgon! Tur att inte mitt sovrum ser ut som på bilden ovan, då hade jag nog aldrig lämnat det. Gillar träden och stenen (?) välldans mycket! : )

Bild: We heart It

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow vilket läckert sovrum!

2011-01-27 @ 11:57:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0