Så var det klart!






Tre och ett halvt år tog det, men så är i efterhand känns det som att tiden bara sprang förbi, i fredags fick jag i all fall min examen. Nu är jag alltså socionom, inte längre socionomstudent! :)  Och oj vilket firande det har varit. Vi inledde med middag och partaj på Rex i onsdags, vi åt gott och hade mycket trevligt. I fredags hade vi en mysig cermoni på universitetet, dit släkt och vänner var inbjudna. Det kändes faktiskt lite märkvärdigt att få gå upp och ta emot diplom! : ) Efter cermonin hade vi öppet hus, inte hemma men i kvarterslokalen, som jag och lillasyster hade pyntat så gott det gick. Vi bjöd på mat och tårta och tack vare min underbara familj och sambo så flöt det på riktigt bra. Det bästa var att jag faktiskt också hann umgås med alla gäster då familjen tog över köket! : )

Förvånansvärt många var det som kom för att fira (eller äta) och jag fick en massa fina presenter. Mest efterlängtad var en fin systemkamera som Samuel och halva min släkt gått ihop och köpt - så nu ska här fotas. Jag har redan börjat, men tyvärr saknar jag en liten mojäng för att föra över bilderna till datorn! Fick också fina smycken, rosa champagne, lite fina ljuslyktor, fat och en massa annat fint! Bäst av allt var att jag hade en helt egen paketöppnare i lilla Viggo, som glatt assisterade! : )

Vill i alla fall passa på än en gång att säga TACK till alla som gjorde min examensdag minnesvärd och riktigt speciell, ni är fantastiska! Nu väntar nya äventyr, vad vet jag inte riktigt än, men jag tvivlar inte på att det kommer att bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis igen! Du är fantastisk! ;)

2011-01-19 @ 20:31:28
Postat av: DAHLARNA - Viktoria

GRATTIS till socionomexamen!! Jag är också socionom!! :-)

2011-01-30 @ 23:06:46
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0