Nyårslöften?




Vi har inlett detta år välldans trevligt med hemmamys, besök och lite annat. Veckan kommer nog att fortsätta i den stilen också som det ser ut. Ikväll har vi varit på 50-årskalas hos Samuels moster. Vi har ätit massor av gott och träffat i stort sett hela Samuels släkt. Fick också lite inspiration inför mitt examenskalas om 2 veckor... har ju nämligen förträngt att det snart är dags så jag har knappt börja planera än. Men jag räknar med att få lite hjälp från min underbara familj, så det ska nog inte vara några problem! : )

Brukar ni ge nyårslöften? Jag brukar undvika löften i stil med att sluta äta godis och liknande. Det funkar aldrig och så tycker jag att man ska få unna sig godsaker! Mitt förra nyårslöfte var att prioritera saker jag tycker om och stressa lite mindre. Jag tycker nog att jag införlivat detta delvis i alla fall... men kör på ett år till med samma, man kan ju alltid bli bättre! Har ni några löften inför 2011?



Bild: Flickr via We heart It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0