Hopp om ljusare tider



 



Nu när jag är tillbaka i arbete så känner jag verkligen igen det där med att helgerna är för korta igen. Under studietiden vänjer man sig fort vid att man kan ta ledigt lite då man behöver det. Nästa vecka är jag uppbokad på jobb hela veckan, så då blir det inga slappa lediga dagar här inte. Samtidigt är det ganska skönt att få lite rutiner i vardagen igen, även om både jag och Samuel är rätt ovana vid det! : )

Tänk att för en vecka sedan så låg isen som en hinna över allt utomhus.. Idag droppar det från taken och solen tittar till och med fram litegrann. Det finns hopp om vår trots allt, även om den nog dröjer många veckor än här uppe i norr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0