Kalasvecka!



Det har varit mycket jobb även denna vecka, men några små guldkorn i form av två mycket trevliga födelsedagskalas och ett glatt och efterlängtat besked på jobbfronten... Håll tummarna för mig ett tag framöver!

Lillebror, som inte är så liten längre, fyllde 19 år i torsdags. Då bjöds det på grillat och en mumsig tårta. Igår var det älskade mormors tur, där blev det en underbar smörgåstårta och massa andra godsaker! Efter kalaset begav vi oss på bio. Vi såg den nya Disneyfilmen "Trassel". Den kan jag varmt rekommendera, den var både väldigt rolig och hade fina 3D-effekter.

Idag har vi bara legat och smält all kalasmat och tagit det riktigt lugnt, vilket verkligen behövdes! I veckan hoppas jag på att få vara lite ledig, då jag fortfarande är obokad. Imorgon blir det dock tjejkväll på extrajobbet och där ska vi fira lite alla ♥ dag med tjejerna! Vad gör ni för speciellt av morgondagen?  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0