Snart är det påsk





Idag är jag ledig, känns så skönt att veta att man ska vara ledig hela dagen och inte gå och vänta på att telefonen ska ringa hela dagen! : )  Ikväll är det dock jobb som gäller på fritidsgården, sitter och letar lite inspiration och klurar på om jag ska påskpyssla ikväll... Ramlade då över den här påskiga chokladkakan på Martha Stewarts hemsida, ser den inte helt underbar ut? Kanske får bli en sådan inför påskhelgen, om vi bara kunde bestämma hur vi ska spendera den nu då jag blir ledig hela påskhelgen... Lyxproblem! ; )

I helgen har vi tagit det ganska lugnt, vi har tränat, vårstädat i trädgården och bara myst, såå skönt med lugna helger lite då och då! : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är hemma i påsk, kom gärna förbi en sväng till Junkboda och hälsa på! Kommer att stationera mig där, så får folket komma till mig ;) (låter som nån profet av nåt slag) Du är varmt välkommen på lite fika eller nåt där! :)

2011-04-12 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0