Julpyssel




Mitt i all röra har jag totalt glömt att julen närmar sig. Då jag var i Uppsala/Stockholm i helgen upptäckte jag dock att julsakerna åkt fram i alla butiker och inspirationen infann sig lite smått. Nu har jag i alla fall börjat planera både lite julklappar och lite julpyssel, ska bli mysigt!

Ylva Skarp är en favorit sedan länge och jag blev så glad att se att hon äntligen startat en webbshop. Jag hittade genast en massa julsaker att sätta på önskelistan. Inte minst denna lilla granskog, om jag bara hade kunnat skriva kalligrafi hade det nog inte varit omöjligt att fixa ihop själv, men jag tror tyvärr inte det skulle bli så bra - Så snälla tomten, en hel skog vill jag ha i år...  : )



Bild: Ylvas webbshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0