Äntligen mina!




Jag glömde ju säga att jag i huvudstaden fick tag på mina efterläntade posters från Moderna museet. Passade på att köpa två stycken, trots att jag i dagsläget bara klurat ut en plats till den ena, man vill ju inte vänta ett drygt år till om man skulle ångra sig! : )  Nu ligger de i alla fall hemma i tryggt förvar i väntan på en ram. Är rätt så stora 70*100cm så IKEA känns som enda alternativet. Så är det någon som har krokarna förbi en IKEA-butik och känner att de har plats i bilen så beställer jag gärna en ram då! Annars får vi nog göra ett besök efter jul.

Idag är det jobb som gäller, framöver är det annars mest skriva skriva skriva som gäller. Har två mindre uppsatser som ska skrivas, varav en ska vara klar nästa vecka, så det jobbar jag på nu. Synd bara att Samuel också är hemma numera, det är så lätt att hitta på andra saker trots att jag egentligen borde pyssla med uppsatserna.

Bild: Family living

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej! Tror du dem finns kvar dem där affischerna? Dem är så otroligt snygga!!

2010-12-19 @ 23:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0