Nu är den här...




I början av  februari skrev jag om Culd Designs nya utomhusserie. I förra veckan nådde de butikerna och jag sprang med lätta fötter till Mias Lustgård för att titta, klämma och beundra. Jättefina var de! En kruka och en marchallhållare skulle passa alldeles utmärkt vid vår entré. Såklart finns de med på önskelistan också ; )

Idag började nya kursen, ser ut som att jag kanske kommer att hinna med både att njuta av våren och baka inför födelsedagen utan problem. Kanske har jag till och med tid att umgås med er stackars övergivna själar som inte sett skymten av mig under uppsatsskrivandet! : )   Ikväll är det jobb som gäller och det kan nog vara sista dagen jag jobbar på fritidsgården innan sommaruppehållet, vi får väl se! Har i alla fall planerat att hinna knåpa ihop en liten sak som ska bli en liten födelsedagspresent till någon väldigt speciell!



Bild: Eget montage med bidl från Cult design 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Fint med en utomhus-serie. Jag har inte sett den i verkligheten ännu, men det verkar ju lovande! :-)

2010-05-12 @ 09:28:00
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0