Nu börjas det...




Med mindre än en månad kvar till födelsedagen börjar nu nedräkningen! Samuel har aldrig riktigt förstått det här med födelsedagar och kalas, men visst är det underbart med bakning, pyssel och kalas där  man får chansen att proppa all släkt och vänner med godsaker? : )  Idag har jag börjat planera bakningen lite smått, men jag tar gärna emot tips och önskemål!?

För första gången på länge finns i år böcker med på min önskelista. Längtar efter något att bläddra i som faktiskt har hårda pärmar och inte är kurslitteratur : )  Hittade dessa härliga böcker i veckan på Akademibokhandeln, åh vad härliga bilder de var fyllda med, de hamnade genast på listan! Även kokböcker tror jag ska få lite utrymme på listan... Självklart finns det även en del inredningsdetaljer som Kay Bojesens ursöta apa med även i år! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0