Livstecken...




Ja, jag lever och jag är tillbaka på hemmaplan sedan förra helgen. Tyvörr har dock all min vakna tid denna vecka gått till uppsatsskrivande, jobb och... nej det var nog bara det! Men nästa vecka ska uppsatsen in och sedan kommer jag förhoppningsvis ha lite tid för roligare saker. I helgen jobbar jag, men för övrigt så ska nog uppsatsen få ligga så nu håller jag tummarna för vackert väder och kanske något loppisfynd på söndag! Får se om Samuels föräldrar dyker upp en sväng på söndag också då de är i stan, som tur var hann jag med att baka lite innan påsk! : )

Kommentarer
Postat av: DAHLARNA

Mums vad gott med kolakakor! Och vilken fin & inspirerande bild du visar! Bakade idag brysselkex med sylt samt flerfärgat socker på sidorna på ena sonens begäran. Han ska ha sitt 7-årskalas på lördag & vill då bl a ha dessa kakor :-)! Ha det så bra! Kram

2010-04-14 @ 23:18:24
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0