Inspiration



Det var en trädgårdsmässa jag hann med innan jobbet i lördags. Jag följde med hela familjen till Forslunda gymnasiet för att titta på växter och andra tillbehör till trädgården och hittade om inte annat massor av inspiration till vår lilla trädgårdsplätt. Fick också med mig två växter som jag hoppas ska trivas i rabatten. Det var löjtnantshjärta och viol som fick följa med hem. Kanske låter lite tråkigt, men båda blommorna hade en lite "twist" som gör att de passar mig alldeles utmärkt, ska fota senare så får ni se! : )

Nu ska jag åka ner till stan och träffa mamma och syskonen för lite shopping och fika. Hoppas ni får en härlig dag trots regnet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Roligt att fixa och dona utomhus! Har hittat massa fina trädgårdsmöbler i alla reklamutskick, men vi har bestämt att utsidan får vänta till nästa vår/sommar, så det får se ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" ett år till :-)

2010-04-27 @ 14:23:41
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mäh, att du inte kom förbi på Hippo - jag var ju där och tävlade!

2010-04-27 @ 17:58:40
URL: http://levermindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0