Julpynt!




Sådär, nu har mitt datageni till sambo fått hjälpa mig. Var tydligen någon färg-iställning som hade ändrats i Photoshop, tur han är bra på felsökning! Var på Mias lustgård igår, hade redan spanat in julens nyheter på Internet, men nu har jag också klämp på dem live. Några av dessa kommer definitivt att inhandlas... Som tur är har jag ett outnyttjat presentkort som jag sparat för just det här tillfället! : )

Att bero på julen var jag förbi på Konstnärsshopen igår OCH idag, i och för sig för jobbets räkning, men nu kliar det verkligen i fingrarna. De hade fått in så mycket fint... Kanske får bli lite julpyssel nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste också köpa nytt pynt! Var på Mias för ett tag sen och spanade lite...då hade de inte fått in så mkt julsaker men en del "vinter" saker, lycktor och sånt... vill ha! Ska vi ta en julhandlingsdag kanske?;)

2009-11-04 @ 11:37:45
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Var in och kikade lite jag också, blev lite sugen på kökshanddukarna bland annat. Tror dom höll på ställa fram mycket precis då jag var där, så det får nog bli nån till sväng senare! :-)

2009-11-04 @ 14:40:10
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0