Ledig dag!



Haft ledigt idag, visst blir man otroligt produktiv sådana dagar? Jag har till exempel hunnit se 6 avsnitt av Desperate Housewives, bläddra igenom 4 kokböcker, läst säkert ett 30-tal bloggar och gått in på Bagaren och Kocken uppskattningsvis 12 gånger för att göra ett försök att välja ut en ny Kitchen aid! Som sagt, otroligt produktiv, men visst behöver man sådana dagar ibland? Avslutar min dag med hallon- och orkidé te och fruktsallad med hallon, kiwi, äpplen, linfrön och pinjenötter. Perfekt ledig dag!  : )

Kommentarer
Postat av: A

Gud vad alla verkar dricka spännande te sorter!! Bara jag som är fast i chai och champagne-grädd träsket? haha.

Måste vidga mina te vyer snarast!

2009-03-11 @ 22:13:33
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: A

Gick superbra med bakningen!:)

Såg att hemköp fått in massa fina smaker på lösvikts te...typ honungsmelon, körbär..massa grönt te med smak! Måste dit och köpa några påsar!

Ska införskaffa mej några snygga glasburkar att ha allt te i också....:)

2009-03-13 @ 17:11:35
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt att frossa i serier. Skulle vilja se the hills säsong 4 och the city. Kanske blir av nån gång nästa år ;-) Kikade in hos bagaren och kocken, och den bruna är ju ganska fin också, om man gillar brunt vill säga. Synd rostfritt blir så lätt fläckigt annars är ju dom snygga också. Förstår din beslutsångest! :-)

2009-03-15 @ 13:27:01
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0