Paket!


Detta paket kunde jag hämta efter påsk...


Ett stort paket med mycket bubbelplast
i var det, det var kul tyckte Tindra...


Var den fina tallriken som kommit, blev
"Dina barn" till slut...


Gulligt citat på baksidan "Om bara dina
barn kunde vara lite mer som mina barn"

Nu har den äntligen kommit och packats upp. Jag hoppas även hinna inviga den som uppläggningsfat på fredag, då jag får besök av flickorna. Ja, jag kommer att använda den (vid fina tillfällen), tycker det är tråkigt att ha den liggande och på väggen gör den ju ingen nytta!

Kommentarer
Postat av: A

Bra val av tallrik!;) duktig du är på att uppdatera!

Jag är sämst... haha. Ser framemot fredagen för övrigt!

2009-04-22 @ 16:50:10
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt fin tallrik och jag ser fram emot att få se vad som ska ligga på tallriken på fredag.

2009-04-22 @ 19:01:49
Postat av: muminmamman

glömde skriva vem jag är.

2009-04-22 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0