Mumsigt värre




I söndags blev jag galet sugen på sorbet. Det hör inte till vanligheten, men jag gissar att det berodde på att det varit så varmt hela veckan. Till söndagsfilmen blev det i alla fall Sias kaktur- & citronsorbet, otroligt god var den! Jag gillar syrligt (äter gärna citronskivor som de är), är det någon annan som gör så kan jag verkligen rekommendera denna! Den var frisk och inte alls speciellt söt, perfekt en varm sommardag helt enkelt... Jag kommer i alla fall att se till att ha den hemma i frysen i sommar! : )

Ikväll blir det lite städning och tårtbak inför den stora dagen imorgon, då blir jag nämligen hela 25 år gammal. Eller som en 14-åring på jobbet sa, "Va, är det sant blir du såå gammal!?"  Mmm.. dom är rara dom små liven, postivt var ju att hon verkade förvånad i alla fall! ; )

Kommentarer
Postat av: muminmamman

HIPP HIPP HURRA För vad är det för dag idag. Jo Johannas födelsedag.......<3

2010-05-27 @ 12:53:33
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh så gott med sorbet, det måste jag göra i sommar.

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Trevlig helg!

2010-05-29 @ 00:08:35
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0