Julen 2011







Då var det över för denna gång. Fort gick det, trevligt var det och mätta är vi fortfarande! Vi hade en fantastisk jul med nära och kära. Vi spenderade julhelgen med min familj och nyårshelgen med Samuels. Vi har proppat oss fulla med god mat och julgodis, fått en massa fina julklappar och bara myst, precis som man ska. Julstämningen infann sig senare än vanligt och vi har inte ens hunnit göra knäck, men nu hoppas vi på ett lugnare 2012. Jag har stora förhoppningar om att 2012 kommer att bli ett bra år, vi har mycket att se fram emot. Framförallt kommer vi att hinna umgås mer då jag får ett nytt schema och slutar jobba helg! Lite sent önskar jag er Gott Nytt År och börjar städa bort julen här hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0