Leva kungslador









Sista dagen precis innan vi skulle åka hem hade jag lite ångest över att jag inte hunnit se Camilla Jensens vackra keramik som jag hört talas om innan vi åkte. Så jag googlade lite snabbt och såg att adressen såg ut att ligga på väg mot Visby. Och visst var det så, den till synes ganska trista ladan som skyltade med billiga grillkvällar vid vägen, som vi passerad varje dag, visade sig vara en av resans höjdpunkter.

Inte nog med att vi fick se på och handla keramik. Ladorna innehöll också allt från husfabrik med visningshus till café och en liten gårdsbutik. Så här spenderade vi de sista timmarna innan vi klev ombord på färjan och begav oss hemåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Wow vilken underbar lada. Där hade jag gärna gått och kikat.

2011-09-11 @ 13:22:00
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Johanna

Gud så vackert, min dröm är att bo sådär. Lite mix mellan lada och skånelänga - så vackert! Lantligt och vitt är det finaste som finns :)

2011-11-26 @ 10:29:55
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0