Höstfärger






Så var det dags igen. vi har åter ställt om klockan till vintertid. Snart kommer snön och vi startar så smått nedräkningen till första advent.

Just nu känner jag att jag har all min fokus på mitt/mina jobb. Jag försöker pussla dessa så gott det går med en kurs i psykologi och mitt kontaktpersonsuppdrag. Jag går upp till 75% nu i månadsskiftet på mitt ordinarie jobb vilket kommer att innebära att jag behöver lägga i en extra växel fram till jul. På andra sidan nyåret ska jag försöka vara lite snällare mot mig själv och försöka trappa ner mitt extrajobb.

Med andra ord går hjärnan just nu på högvarv. Denna vecka kommer jag dock att försöka ta lite ledigt och ska bara jobba måndag och gå en kurs på tisdag. Sen ska jag vara ledig i fem dagar och spendera dessa dagar med sådant som får mig att må bra. Inplanerat är sovmornar, några sköna promenader, en heldag med mammsen och en myshelg med Samuel! Så håll tummarna för soligt och krispigt höstväder några dagar nu.  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0