Nu grönskar det




Visst blir man piggare och gladare nu när det börjat grönska ute? Jag tycker det känns i hela kroppen! : ) Förra veckan fick kameran följa med ut och såhär fint har det börjat bli på vår gård.

Idag har jag varit ledig har dock passat på att göra bort lite arbete med jobbets hemsida, då jag bara kan göra det hemifrån, få ta igen den tiden någon solig dag i sommar... Ikväll blir det jobb, så nu håller jag tummarna för att det regnat färdigt, vi har nämligen tänkt vara utomhus ikväll.



Börjar närma sig födelsedagen också, så nu ska jag sätta mig och kika på tårtor och lite annat. Tror inte det blir så stort firande, men det är ju roligt att göra lite extra gott fika i alla fall! Men först ut en liten sväng i solen, det gäller att passa på medan den lyser : )

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefina bilder!

2011-05-18 @ 10:43:28
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0