Mitt i livet!





Vi är mitt i sommaren och vilket väder vi har haft! Vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt, vilket leder till att det är lite glest mellan inläggen här på bloggen. Fokus ligger helt enkelt på livet just nu!

Vi håller på att planera vår Gotlandstur för fullt, allt är nu bokat och klart och den 27e beger vi oss! Vi kommer att göra ett stopp i Uppsala och ett i Stockholm innan vi den 29e anländer på ön. Det börjar redan pirra lite i magen och jag har börjat skriva mina älskade listor! : )

I veckan har jag turen att vara ledig i stort sett hela veckan trots att jag har två veckor innan jag får semester på riktigt. Ibland är det härligt att inte jobba heltid! Håll tummarna för badväder : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0