Lilla hjärtat





I veckan spenderade jag ett par dagar ute i stugan, passade på då Sofia var på plats med pojkarna : )

I fredags hände dock något tråkigt. Samuel åkte till jobbet och släppte ut lilla kisse på väg ut genom dörren. Det hann bara gå några minuter så hörde jag att hon skrek ute på altan och då jag rusade ut stod en stor elak katt över henne. Jag skrek och den dumma katten försvann, tyvärr gjorde lilla Tindra också det, i åtta (!) timmar. På eftermiddagen kom hon haltande från skogen, uttorkad och chockad. Som tur är börjar hon nu bli sig själv efter några dagars vila. Hon haltar fortfarande men ville gå ut en stund (med sällskap) ikväll. Det är inte lätt att vara en liten kisse i stora världen!

Idag har vi varit i Vännäs där vi hann bada med Samuels syster och hennes familj, innan vi gick på marknad med min familj. Vi hann även med ett besök hos Samuels mormor innan vi åkte hem. Nu väntar godisrem, film och mys med kissen! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0