Vila




Nu har jag spenderat två välbehövliga dagar hemma. Jag har verkligen bara tagit det lugnt och spenderat dagarna med att fotografera, städa lite och pysslat på. Det är så skönt att få sådana här dagar, nu är jag nästan sugen på att gå och jobba imorgon och i helgen. På bilderna ser ni mitt eftermiddagsfika som jag unnade mig efter en tur ut i kylan. Tyvärr hann den rykande varma chokladen bli kall medan jag höll på fota, men det var mumsigt i alla fall! ; )

Fotograferingen med nya kameran går bättre och bättre. Det är fortfarande lite knepigt med alla inställningar och jag tycker det är välldans svårt att få bra ljus inomhus, trots dagsljus... Men men det tar sig och bilderna blir bättre och bättre! Är det någon som har ett bra tips på hur man undviker reflektioner i t.ex. glas och liknande, så säg gärna till?! 





Kommentarer
Postat av: Josefin

Fina bilder :) Skönt att du fått vila upp dig. Själv så hamnade jag på stan på min lediga dag, inte helt ovanligt :P Men nu blir det en lugn kväll i alla fall :) Kram

2011-01-26 @ 17:40:33
Postat av: Maria

Mums så gott!! Känner doch gen mig i att viss mat kan hinna bli lite kall innan man har fotat färdigt...;) Sambon tycker att jag är lite knäpp då. Älskar den övre bilden, riktigt snygg!!



Ha en fin kväll och krya på dig!

Kram Maria

2011-01-26 @ 19:58:52
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Charlotta ♥ ohlovely.se

Tack för kommentaren hos mig! WOW, du tar ju hur fina bilder som helst. Helt underbara. :)



Hit kommer jag många fler gånger!

Ha en fin dag.

/C

2011-01-27 @ 08:54:44
URL: http://ohlovely.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0