Gott Nytt År!


Gott nytt år på er! Hoppas ni hade en underbar jul- och nyårshelg. Här har vi haft fullt upp. Julen spenderades med min familj och på annandagen satte jag mig på bussen till Piteå för att fortsätta julen hos Samuels familj.  Där hann vi med julkonsert, två uppsättningar underbara bebisar och lite mer julklappar.

Nyåret firades in här hemma med syskon och vänner. Vi träffades tidigt och drack glögg ur våra nya fina muggar från SagaForm. Sedan blev det middag där Samuel stod för det mesta av matlagningen. Det bjöds på toast med brieost, parmaskinka och stekt svamp, Beef Wellington med svamprisotto (som jag lagade med hjälp av lillebror) och en smaskig creme brulée. Sedan spelades det spel och surrades en massa innan vi gick ut och smällde nyårsraketerna vid tolvslaget.

Igår tog vi det ganska lugnt. Jag fick inviga mina nya skridskor, det visade sig dock vara svårare att åka skridskor än både jag och Samuel minns och jag fick en stor lårkaka på köpet. Men roligt var det så det lär bli fler försök i vinter. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0