Stockholmsresa någon?






Jag har varit sugen på en poster med Andy Warhol-citat ett bra tag nu, men utan framgång. Har spanat på Tradera och Blocket eftersom Moderna Museet av någon anledning inte får sälja dem i sin webshop. Är det någon som planerar en resa till huvudstaden och kommer att ha vägarna förbi Moderna Museet?! :)


Bild: Elle Interiör


Ida: Åh det vore ju verkligen underbart om du har vägarna förbi någon gång under hösten. Tror verkligen inte att jag kommer få tag på den innan jul, har nog försökt nästan ett år redan nämligen. Du är underbar vännen, vi måste höras snart!




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer hem först till jul, men om du fortfarande inte fått tag i den så ska jag försöka fixa den till dig :)

2010-09-14 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0