Höstnyheter






Det har blivit några besök på IKEA de senaste måndaderna på grund av flytten. Nu när nya katalogen kommit och det börjar ramla in nyheter blir man ju såklart sugen på att åka igen. Har läst på flera bloggar om olika nyheter. Bland annat har Maskroslampan, som jag funderat på att ha i köket men avstod ifrån på grund av dess storlek, nu kommit i en mindre variant (ca 50 cm i diameter). Dessutom såg jag dessa vackra flaskor som kommer i oktober. Lite annorlunda ny stil för IKEA, men det är ju roligt. Är ju svag för klarglas, men flaskorna i färgt glas skulle jag inte ha något emot att ha stående i badrummet. Får se om jag kan övertala Samuel om en helgutflykt i vinter, är ju sugen på att hälsa på Sandra och Krister med sina små prinsar också! : )


Bild: Ikea


Sandra, ja som vi väntat på er hela sommaren ; ) Fast vi förstår ju att ni som blivit storfamilj har lite att stå i så vi förlåter er och hoppas att vi tar oss ner snart istället! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eftersom att vi varit värdelös och inte tagit oss upp till Umeå i sommar så tycker jag att det låter som en utmärkt idé med en Ikea tripp för er! :) Massor med kramar!!

2010-09-10 @ 09:38:27
Postat av: Ida

Du vet väl att det finns IKEA i Uppsala också ;) kanske opraktiskt om du ska köpa mycket, men för lite smått och gott är det ju möjligt och sovplats och umgänge finns ju hos mig!

2010-09-12 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0