Väggord

´




Hemma hos oss lyser än så länge väggorden med sin frånvaro. Gillar bokstäver och siffror och har en del av den varan i olika skepnader, men just citat och ordspråk har det liksom inte blivit något av. Misstolka mig inte, jag tycker att de är jättefina, men har bara inte hittat något som känns som "jag" än. Genom en av mina favoritstylister Lotta hittade jag dock dessa lite annorlunda väggtexterna hos Harmonie intérieure. Visst är de fina!? Dessa skulle jag mer än gärna ha hemma på väggen : )



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefina var de! Är sugen på nåt till vardagsrummet också, men det blir ett senare projekt :-)



Vet inte hur många gånger vi sagt att vi skulle ha varit förbi er, men ja, du vet hur det brukar vara ;-) Absolut att vi ska styra upp nåt snarast! Ska bli skoj att träffa er imorgon iaf. Pojkarna är pigga, bara Liams dumma hosta som inte vill ge med sig. Annars är han lika glad som vanligt! :-)

2010-10-21 @ 14:30:54
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: A

aaah, jo det blir inte mkt bilder på den där stackars bloggen alltså. har rensat lite bland inläggen och funderar på hur framtiden ska bli där... får se hur jag gör;)

2010-10-26 @ 18:26:08
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0