Minisemester bokad


Skrev ju tidigare idag att det varit fullt upp den sista tiden. Har funderat på om jag inte bord eta en paus från alltihopa i alla fall ett par dagar. Varken pengarna eller tiden räcker till en Västindienkryssning, men nu har jag bokat in något att verkligen se fram emot... Jag har nämligen bokat en minisemester i Uppsala. Jag ska hälsa på Ida, min kära vän som bor i Uppsala sedan några år tillbaka och som jag hinner träffa alldeles för sällan. Jag åker dit över en helg i mitten av november och det ska bli så galet roligt. Jag besökte Ida förra sommaren och vi hade verkligen toppentrevligt, så förväntningarna är höga! : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj oj, hoppas att jag lyckas infria alla förväntningar! :) Förresten är mina ganska höga också...

2010-10-21 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0