Tick tack...




Oj, vad tiden bara spang iväg. Har haft galet att mycket göra den senaste veckan och helt enkelt inte hunnit blogga alls. Det har varit mycket jobb och mycket skola och mitt i alltihop så skulle lillasyster flytta in i sin lägenhet. Eftersom hon ställt upp och hjälp mig med ett antal flyttar så kände jag att jag ville betala tillbaka. Så mitt i allt studerande blev det lite turer till återvinningen, ICA Maxi och Rusta för att inhandla allt från soffbord och tallrikar till diskställ och tvättmedel. Självklart var detta mycket trevligare än att sitta med huvudet i en bok. Sotar dock för detta idag och imorgon då jag måste försöka hinna ikapp! ; )

Lillasyster har i alla fall fått sig en mycket fin 1:a och hon har redan börjat få ordning. I helgen blir det dock semster för både henne och mig då vi båda två åker till Uppsala. Vi ska dock bara resa ihop då vi ska besöka olika vänner där nere. Men vem vet, vi kanske springer på varandra under helgen också. Min plan är i alla fall bara att hinna umgås med Ida massor massor. Vi ska gå på teater, åka till Stockholm (där jag hoppas hitta någon julklapp eller två) och bara hänga. Det ska bli jätteskönt och känns som en bra belöning efter allt jobb! : )

På bilden ser ni chocolate chip cookies som jag bakade förra helgen då vi hade Sofia och Erik på besök. Lillasyster fick sig också ett lass i inflyttningspresent på ett loppisfyndat glasfat.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Supergoda kakor! Tar gärna receptet :-)

2010-11-10 @ 19:18:58
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: A

http://svtplay.se/v/2226166/veckans_forestallning/the_last_bounce



Inte kikat på den ännu, men kan nog va bra!

2010-11-16 @ 11:55:31
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0