Pyssel




Det hela började med att jag skulle lära mig att virka. Mammsen jobbade tålmodigt med mig under påsken och sedan fortsatte jag på Fritidsgården där jag jobbar på tjejkvällarna. Under min stadstur införskaffades de sista detaljerna och nu är han klar. Ska föreställa en kanin, men jag inser att öronen kanske blev lite små : )  Hur som haver tycker jag att han blev ganska söt, och mina grannar måste trott att jag blivit helt galen då jag krälade omkring ute på alla fyra för att fota stackaren innan de sista solstrålarna försvann ikväll!

För er som undrar vad arigurumi är, så kan jag nämna att det alltså är små djur och figrurer man virkar. De är väldigt enkla att virka och det finns massor av gratis mönster på Internet - så sätt igång! Det är perfekt om man som jag behöver koppla av en stund! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0