Småpyssel...



I väntan på att få pynta på de nu nytapetserade väggarna så gjorde jag i veckan i ordning lite mat till de småfåglar som bor i närheten av vår altan. Det sitter redan uppe ett litet fågelbord som förra ägaren lämnade, så jag hoppas att de hittar till den nya maten också. Trädde ett äpple på en ståltråd som gjorde det möjligt att hänga upp. Jag smälte sedan lite cocosfett som jag blandade med hampafrön och hällde upp i en porslinsform. Innan det stelnade la jag ner en bit ståltråd som fick fungera som upphängning. Det hela fick stelna i frysen (jag var lite otålig, hade säkert stelnat i rumstemp så småningom) och hängdes sedan ut på en pinne tillsammans med äpplet och fågelbordet.

Lägger ut bilder på tapeterna imorgon, kan dock säga att vi är toppennöjda! : ) Nu ska vi iväg på bio och se Shutter Island, den ska tydligen vara riktigt läskig så jag är redan lite nervös!

Kommentarer
Postat av: Sofia*

Va gulligt, då blir småfåglarna glada! :-) Är också sugen på att se den, du får ge recension sen! Ja, jag kan väl inte påstå att det går så jättebra med packningen, vi får lägga på ett kol nu sista veckorna! Är ju bara 3 veckor kvar nu, tiden går såå fort!

2010-03-08 @ 09:53:43
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Johanna; Hej hej!

Det stämmer att det är en handduk. Tyvärr är den slutsåld där jag beställde den, se länk



http://www.graceandgoshop.com/



Men här har du en mejladress till en tjej som du kan fråga ifall de

tänker ta in den i sortimentet igen. :)



[email protected]



Hoppas du hittar en sådan handduk. :)



Lycka till!

2010-03-09 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0