"Pluttar"

Vi har "dörrpluttar" på handtagen i båda sovrummen för att inte dörrhandtagen ska krossa garderobsdörrarna. De satt på handtagen då vi flyttade in men jag tycker de är superfula och dessutom har de gulnat och har nog sett sina bästa dagar. Är det någon som sett ett alternativ till dessa pluttar? Vet att det finns pluttar som man kan skruva fast i golvet också, var får man tag på sådana?

Har kört rätt hårt i veckan med aktiviteter varje kväll, vissa tervliga andra mindre trevliga. Ikväll funderade jag på en lugn TV-kväll men lönen kom idag och lillasyster ringde och lockade med tjejkväll på Gina. Tycker egentligen inte om sånt, är alltid så galet mycket folk! Men jag behöver verkligen fylla på garderoben och lillasyster har ju aldrig tid att vara smakråd längre med nya jobbet, så det är kanske bäst att passa på!? : ) Imorgon blir det i alla fall en lugn dag och kväll. Måste på banken och sätta in lite födelsedagspengar som sedan på lördag ska spenderas på det stora blå-gula varuhuset i Sundsvall. Självklart tänker vi passa på att hälsa på i Härnösand också och titta på det nya tillskottet i familjen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är på tisdag vi flyttar, så det börjar dra ihop sig. Tack och lov så har vi mycket hjälp så det bör gå relativt smidigt. Tror inte det är något spec vi ska ha från ikea, men jag hör väl av mig om jag får något akut behov av ljusstakar eller så.. ;-)

2010-03-25 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0