Någon som vet?



Efter en lång dag på IKEA igår och en hel del uppackning och hopskruvning idag så återstår inte mycket för att hemmet ska kännas som just hemma! Jag har till exempel fått en alldeles egen arbetshörna och sovrummet har fått sig en sängram. Fortfarande saknar jag dock en stol att sitta på i min lilla hörna. Eftersom jag bara ska sitta där och pyssla, finns ingen anledning att köpa en kontorsstol till att ha på kontoret.. Ska jag sitta långa stunder tar jag helt enkelt stolen som redan finns där! Därför funderar vi nu på att test-beställa en stol (som vi ju funderat på att ha som köksstol) från Furniturebox. Dels för att testa företaget och dels för att få se hur stolen ser ut i verkligheten. Har dock sett lite tråkigheter runt Furniturebox på nätet och undrar nu om det är någon som har erfarenhet av att beställa därifrån? Eller är det någon som har erfarenhet av stolen Shell?

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Hej!



Så fint du har det här! Gillar layouten på din header och dina bilder med texten till...Snyggt!



Jag har ingen erfarenhet av att handla möbler alls på nätet. Vi har turen att ha nära till Miljögården i Lund, där kan jag vandra länge och drömma mig bort....

2010-03-28 @ 22:01:42
URL: http://www.heltenkelthosmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0