Roadtrip




I helgen åkte vi upp till Piteå för att fira Samuels storasyster som fyllt 30år. Det var en mycket trevlig helg. Samuels föräldrar var barnvakt hela helgen så vi var helt knäckta av allt lekande och busande då vi kom hem i söndags, men trevligt har vi haft. : ) 

På vägen upp övertalade Samuel (som jobbar med vindkraft) mig att stanna vid de stora vindkraftverken som de byggt upp efter Sikeå. De var verkligen enorma, till och med jag var lite imponerad. Men härligast av allt var vädret, vi brukar alltid köra i mörkret, men eftersom jag jpbbade i fredags så fick vi istället köra på lördagmorgon, härligt var det med lite sol! : )

Kommentarer
Postat av: A

tack söt:)

ja jag försöker iaf ta mej ut och göra det... men det är ofta ngt annat kommer i vägen;)annars är allt bra, jobbat inatt och ska jobba nu igen denna natt...är smått död men va gör man inte för pengar?:)

hur har ni det bland flyttkartonger?

2010-01-14 @ 18:56:33
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0