Nya lägenheten





Nu när det börjar närma sig flytten med stormsteg gissar jag att det kommer bli en hel del skrivande om lägenheter hit och dit. Tänkte därför visa er lite av det som vi längtar till. Det kanske låter jättetöntigt, men en av de saker vi längtar mest till är en ordentlig hall. Idag kommer vi i stort sett in i köket och därmed en hel del blöta sockar, grus under köksbordet och i och med att hallen är miniliten så blir det en hel del ytterkläder och handväskor på köksstolarna.

I nya fina lägenheten får vi en lång hall där första delen består av klinkers med golvvärme (inga flera blöta strumpor) och en riktig upphängning för kläder och skor får plats! Sen finns ytterligare plats för förvaring och annat man kan tänkas behöva. Nu är ju det här den nuvarande ägarens möblering, men ni kan ju kanske ana hur det ser ut i alla fall! : )

Imorgon fyller Samuel år, tyvärr blir det inget riktigt kalas pga att det helt enkelt inte finns plats för kalas just nu. Vi har flyttkartonger överallt! Men mamma och pappa och mina syskon kommer i alla fall. Så nu ska jag, trots att jag lovat Samuel att låta bli, baka en kaka! : )


I-L: Du är ju för gullig. Pratade dock med dem igår och det var bara tapet-och färgbutiker som fick beställa. Så jag ska åka på Färg & Tapet eller Colorama och tjata på dem lite istället! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0