Hjälp!



Har gått och kärat ner mig totalt i denna tapet. Skulle så gärna vilja ha den i vårt nya kök! Problemet? Jo att den utgick ur ECO's sortiment för nästan ett år sedan. Så nu undrar jag, är det någon som känner någon som har denna tapet som kan ha någon rulle över? Eller är det någon som har tips på var man kan köpa tapeter som utgått. På butiken nämnde de att ibland säljer företagen tapeterna vidare, men var?  Alla tips mottas tacksamt. Har kikat runt efter en annan tapet, men ingen är lika fin som denna, var kärlek vid första ögonkastet! Vi behöver dessutom bara ett par rullar, så helt omöjligt kanske det inte är? ECO Y.T.A 4754 heter den, nu håller jag tummarna! : )


Uppdarering: Tack för alla tips! Tyvärr ingen lycka än så länge, men jag fick en hemsida från sötaste Carro med en länk där den fanns. Tyvärr får man inte beställa därifrån som privatperson, så jag måste åka till en färg- och tapetbutik och tjata på dem där! : )

I-L: Mailade ECO men fick inget svar, men fungerar inte detta så kommer jag att ringa dit och prata med dem! : )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du hittar igen tapterna, tyvärr är det inte riktigt mitt område!

Men som den ebayälskare jag är och den cupcake älskare du är så måste ja tipsa om detta:



http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=cup+cake&_sacat=See-All-Categories



och även:



W0QQitemZ310195211059QQcmdZViewItemQQptZUKHomeGardenDecorativeAccentsLE?hash=item4839134b33" rel="nofollow">http://cgi.ebay.co.uk/NEW-HAND-PAINTED-FAIRY-CUP-CAKE-SWEET-BOWL-DISH-KITSCHW0QQitemZ310195211059QQcmdZViewItemQQptZUKHomeGardenDecorativeAccentsLE?hash=item4839134b33

2010-01-19 @ 18:44:54
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: muminmamman

hejsan

Vet att det finns någonstas där man kan få tag i gamla tapeter. men mitt bästa tips är att kolla återförsäljare av ECOtapeter och ringa runt.

2010-01-19 @ 19:00:48
Postat av: Caroline

Hej gumman, vet inte på vilken butik du varit på men jag vet eventuellt var den kan finnas. Jag ville ha den i köket men J tyckte inte vi skulle ha den..

Men vi kan prata om det imorgon till lunch, ses vid fontänen! kram

2010-01-19 @ 19:02:34
Postat av: Angelica

hm, ena länken verkar inte alls fungera,

provar igen:)



W0QQitemZ260469240712QQcmdZViewItemQQptZUKKitchen_Accessories?hash=item3ca52d3388" rel="nofollow">http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Shabby-Chic-Ceramic-Fairy-Cup-Cake-Stand-Party-GiftW0QQitemZ260469240712QQcmdZViewItemQQptZUKKitchen_Accessories?hash=item3ca52d3388

2010-01-19 @ 22:08:54
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej! Vi är ute i samma ärende du och jag (om tapeten). Hur har det gått? Kan man få länken till butiken där man inte får handla som privatperson? Vi tapetserade med denna tapet i vårt kök i våras. Nu ska vi flytta och eftersom vi älskar tapeten vill vi ha den i nya köket med.

Eva

2010-02-02 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0