Vi lever!

Tror det här blir första inlägget någonsin på bloggen utan bild! Har helt enkelt tappat bort sladden till kameran bland alla flyttkartonger. Internet fick vi dock igång ikväll, så jag tänkte att jag måste skriva några rader. : ) Flytten gick relativt bra, vem kunde dock ha anat att vi hade så mycket saker? Det tog 7 personer nästan nio timmar att bara flytta våra saker från gamla lägenheten till nya. Då hade vi städning, besiktning och uppackning kvar! Besiktningen hade vi imorse och jag var tok-nervös så stackars Samuel fick åka till gamla lägenheten själv och vara med på besiktningen, som tur var gick det toppenbra!

Hela helgen har det varit körande mellan lägenheterna och till diverse butiker för att inhandla sånt som saknats. Som tur var fick jag vara ledig idag, och äntligen kändes det som en del bitar börjar falla på plats. Har kommit så långt att jag kunnat börja piffa en del i alla fall... Hann till och med åka ner på stan och inhandla soffkuddar som jag spanat in innan flytten! : )

Så efter mycket jobb, en hel del träningsvärk och galet mycket sömn att ta igen, så börjar det faktiskt kännas som hemma här på Röbäck. Så lugnt och stilla jämfört med stan, man måste nästan le bara man tittar ut genom fönstret! Tack snälla familjen som hjälpt oss otroligt mycket under helgen, vad hade vi gjort utan er?!

Nu välkomnar vi också snart Sofia och Erik till området och hoppas att de ska trivas lika bra som vi tror att vi kommer att göra! : )

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Vad kul för Er. Det ska bli spännande med bilder sen. har du tänkt på styleroom eller här? Vilken stil är det? Det är ju så populärt med allmoge goes turkosglitter.

2010-02-02 @ 08:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0