Vem har sagt att det ska vara enkelt?

Vi har förutom nya tapeter också letat efter en ny lampa till köket. Då vi har valt en mörk tapet med ganska mycket tunna ränder så känns det vitkigt att lampan är ganska stilren. Dessutom vill jag gärna att den skulle vara vit så att den inte bara smälter in i väggen. Nu har jag äntligen hittat en jättefin på Bolagret. Tyvärr är frakten superdyr på den större som jag vill ha, så vi får se om det bli någon beställning! Har ni sett något liknande i butik kanske?

För övrigt så är det mest hemtenta som gäller för min del. Men en hel del annat snurrar i huvudet så det är svårt att koncentrera sig just nu. Dessutom är Samuel hemma sjuk sedan igår och han verkar ha ovanligt mycket att säga mig just nu, vilket också gör att koncentrationen tryter. Men det ska nog gå att få ihop denna tenta också : )

Ikväll väntar vi finbesök av Sofia och Erik som kommer på fika och på torsdag är det tjejkväll som gäller. Helgen blir lugn med tapetbeställning som enda måstet på listan. Eventuellt kanske vårt badrum kommer att sänkas till normalhöjd också, då Samuels pappa som ska hjälpa oss kommer till Umeå. Så en hel del finns det att se fram emot i veckan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0