Helgen



Helgen har verkligen gått i kalasens tecken. I fredags firade vi mormor som bjöd på en välldans massa go'fika och en jättetrevlig kväll. 

På lördag förmiddag hann jag med en sväng på stan med Sofia och Viggo. Då jag lämnat av dem vid bussen bar det av till Färg och Tapet där vi nästan lyckades bestämma oss för tapeter! Tyvärr stängde de kl.14:00 så vi hann inte kika klart riktigt. Ska försöka visa lite senare vad vi är sugna på. På Lördagkväll hann vi med att fira alla ♥-dag (lite i förskott) med god middag och filmkväll. Söndagen inleddes med en mysfrukost och sedan en långpromenad i solen... Innan vi åkte till mammsen för att fira hennes födelsedag, för i vår familj innebär inte den 14e februari alla ♥-dag, utan att väldens finaste mamma fyller år. Visst var det 35år  du fyllde mamma?! : )

Kommentarer
Postat av: Dockie

sv: tack:) hehe :p

2010-02-15 @ 09:54:03
URL: http://dockie.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥ - Min kamp mot min vikt.

Tack så klart måsteha sund inställning

2010-02-15 @ 15:25:39
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0