Tjejmässa




Har varit en lång dag, började 8.00 och var inte hemma förrän efter 19.00 ikväll... Det har varit Tjejmässa "It´s a girl thing" hela dagen lång, och vilken dag det var! Vi har haft aktiviteter som scrapbooking, gratis manikyr, dansuppvisning, armbandstillverkning, sumobrottning, försäjning, information och en massa annat! Tror och hoppas att alla hade jättekul! 

Jag måste bara passa på att ge en stor eloge till Inga-Lill (Konstnärsshopen) som var den som höll ut längst av aktörerna, trots att hon hade bordet fullt av pysslande tjejer från öppning, du är underbar!!

Även Nailzone höll ut länge och jag lyckades som sista person få mina naglar fixade, ska visa senare... Nu blir det chips, Idol och lite inredningsbloggar! : )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, skulle jag bo i london skulle jag absolut välja notting hill, finare ställe får man ju leta efter! Åker vi dit igen så måste vi bo i den delen av staden!

2009-10-31 @ 02:59:22
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0