Monstervirus!







Det inte bara jag som fått virus i det här huset, tydligen har jag smittat datorn också. Vi fick någon supervirus igår som knäckte hela hårddisken! Samuel lyckades dock säkerhetskopiera över allt viktigt till Markus dator. men han har inte hunnit lägga in det på datorn igen. Detta innebär att jag tappat alla mina "Favoriter" dvs. listan som var gaaalet lång med alla bloggar jag kollar nästan dagligen! Det innebär också att jag inte har Photoshop och därmed inte kan redigera mina bilder alls. Slutligen innebär det också att allt material gällande bilder, inspisationsmappar mm. ligger hemma hos Markus. Förhoppningsvis fixar Samuel det i helgen!

Hoppas ni får en härlig fredag och att snön faller sakta även utanför erat fönster! : )



Bild från Svenska Barnrum, Deigner Karin Mannerstål - Monster

Kommentarer
Postat av: Sofia*

Oj vad jobbigt! Man känner sig lite handikappad då allt bara försvinner sådär!

2009-10-23 @ 18:11:00
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fy vad trist! Hoppas att samuel fixar det och att allt är återställt snart! :) Du får typ brain storma favoriter nu och skriva ner när du kommer på någon så att du får med alla sen igen :P

2009-10-23 @ 18:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0