Drömma måste man ju...



Äntligen har jag en dag ledig utan några "måsten" inplanerade. En del saker är inplanerade som träning och en fika ikväll med några klasskompisar, men det är en annan sak än att måsta göra saker! : )

Denna lediga eftermiddag planerar jag göra absolut inget annat än att sitta och surfa efter inspiration till nya lägenheten. Kanske tar jag även en tur på stan och kikar runt lite! Varför tycker jag att det måste börjar redan nu, då vi inte flyttar förrän i januari? Det tycker jag inte, men det här är nog flytten jag ser fram emot mest just nu, och då tänker jag att sånt solljus i själen behövs då vintern kommer smygande. Dessutom när det börjar närma sig kommer man nog ändå vara så uppe i att packa flyttlådor, linda in glas i bubbelplast och få ryggskott av att bära möbler... så då hinner man ju inte inspireras... sen bor man in sig och bli hemmablind och då kräver det så mycket att tänka om... så alltså väljer jag att inspireras och drömma idag! : )

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Vilken fin framsida ni får. Jag kan förstå att du längtar att få "piffa" och dona. Men visst är det blandade känslor att måsta vänta, Härligt plågsamt på ngt vis.

2009-10-16 @ 06:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0